Doprava a platba
Možnosti dopravy:
V případě, že si objednáte zboží v našem internetovém obchodě, které je skladem a nemusí se šít (obuv nebo bytový textil), odešleme zásilku nejpozději do tří pracovních dnů. O průběžném stavu vaší objednávky Vás budeme informovat mailem.
1. Doprava Zásilkovna - pro ČR cena dopravy 60,-
Nejlevnější varianta dodání. Balík je doručen na Vámi zvolené výdejní místo během 1-3 pracovních dnů. Zásilkovna má v ČR více jak 3000 výdejních míst.
2. Doprava GLS - pro ČR cena dopravy 99,-
GLS doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat.
3.Doprava Zásilkovna na adresu - pro ČR cena dopravy 60,-
Zásilkovna doručení na adresu - doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat.
Stornování objednávky a nevyzvednutí zásilky:
Stornování objednávky:
Objednávku lze stornovat pouze v době před jejím odesláním. Pokud dostanete potvrzovací email o vyřízení Vaší objednávky, je zboží již zabaleno a připraveno k odeslání. Zboží se odesílá každý všední den v 12:00 hod. Pro stornování objednávky nás včas kontaktujte viz. sekce kontakty.
Nevyzvednutí zboží a jeho následky:
Zákazník je povinen převzít si objednané zboží od doručovatele, případně na poště do 14 dnů (v případě, že není zastižen na zadané adrese). V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude zákazník o této skutečnosti informován dodavatelem. Zákazník je v tomto případě povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení. Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů spojených s dopravou a objednávka bude stornována. V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci. Nevyzvednutím zásilky je zákazník zapsán do tzv. "Black listu". Z tohoto seznamu je zákazník smazán po uhrazení dlužného poštovného, čili po úspěšném objednání a zaplacení dané zásilky.
Možnosti platby:
1. Dobírkou (poplatek za dobírku 30,-)
Zboží zaplatíte přepravci při dodání přímo na Vámi zadané adrese.
2.Bankovním převodem
Platbu provedete předem bankovním převodem. Podklady pro platbu obdržíte emailem. Jako variabilní symbol slouží číslo objednávky.
CZK účet: 248509775:/5500 vs: číslo objednávky
EUR účet: 2101670176/2010
IBAN: CZ9220100000002101670176
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Fio banka, a.s.
3.Hotově při převzetí - zásilkovna (poplatek za dobírku 30,-)
Zboží bude pomocí služby Zásilkovna doručeno na Vámi zvolené výdejní místo z nabídky. Na pobočkách Zásilkovny je platba možná pouze v hotovosti.
Zboží můžete zaplatit i předem platební kartou, eplatbou nebo převodem z účtu. V tom případě Vám bude za službu Zásilkovna připočítaná pouze cena za dopravu.